söndag 24 juli 2011

Gantz

Precis sett första GANTZ filmen. Och jag måste ju säga att den va ju inte så dålig som alla har sagt. Jag har verkligen hört massa dålig kritik om den här filmen. Jag vet inte om det är för att dom flesta sett den dubbad, eller vad det kan vara som gjort att den fått så pass dåligt. Jag vet dock att många sagt att Kenichi Matsuyama skulle ha haft huvudrollen istället. Men det tycker faktiskt inte jag. Dom har enligt mig valt helt rätt när det gäller rollbesättningen.
Jag tycker iaf att filmen var bra och den innehöll en del gore ^^ inte så mycket som jag gärna hade velat men lite iaf haha ^^
Som alla filmer som är baserade på böcker och liknande så hoppar dom alltid lite snabbt fram. vilket hände i filmen. men ja, jag ser inte det som något konstigt längre. om man tar en titt på hur många kapitel det blivit av GANTZ just nu så är det inte så konstigt.

Nej nu blev jag sugen på att läsa ikapp lite.

TJINGELING!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar